Медична реформа. Роз’яснення Кабміну

Ухвалення цього законопроекту призведе до системних змін в охороні здоров’я та забезпечить надання кожному громадянину країни які... Детальніше

Перші електронні майданчики публічних закупівель адаптовано для ЕСКО-тендерів

Перші декількаавторизованих електронних майданчиків публічних закупівель вже можуть проводити електронні аукціони із закупівлі ене... Детальніше

Головне меню
Банер
Банер
Банер
https://pp.vk.me/c624017/v624017714/3bd02/fE2g6uxlrSs.jpg
Банер
https://pp.vk.me/c629502/v629502714/17de5/cNx_Cltdxg4.jpg
Районна газета

­

Звернутися до Печенізької  районної державної адміністрації Ви можете в письмовій формі, надіславши листа за адресою: 62801, смт Печеніги, вул. Леніна, 48, або подавши його до загального відділу апарату районної державної адміністрації за тією ж адресою.

Нагадуємо, що відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян» у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення має бути підписано заявником із зазначенням дати. У разі недотримання цих вимог звернення розгляду не підлягає.

Відповідно до Закону України від 02.07.2015 № 577-VIII «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» письмове звернення можна також надіслати з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку на адресу:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду .

В електронному зверненні мають бути зазначені всі вищевказані вимоги. Крім того, слід також вказати електронну поштову адресу, на яку заявнику буде надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Звертаємо Вашу увагу на те, що зміст звернення має бути стислим та інформативним, містити конкретні факти по суті питання.

Тепер детальніше про електронне звернення: звернення надсилається органам виконавчої влади, до повноважень яких належить вирішення порушених у ньому питань.

У зверненні необхідно обов’язково зазначити повні реквізити заявника, чітко і зрозуміло викласти суть порушеного питання.

На прохання заявника відповідь на його звернення може надаватися електронною поштою.

Звернення не приймається до розгляду, якщо:

- порушене у зверненні питання не належить до компетенції органів виконавчої влади;

- не вказані прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, не зазначено дату, електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь;

- у тексті звернення не викладено суті порушеного питання.