Перший заступник голови Печенізької районної державної адміністрації провів виїзний прийом громадян

12 грудня 2017 перший заступник голови Печенізької районної державної адміністрації Михайло Анатолійович Никитченко провів виїзний... Детальніше

Служба у справах дітей інформує

Цього року  в нашому районі з 4 по  8 грудня, відповідно до Розпорядження Печенізької районної державної адміністрації від 31 жов... Детальніше

Головне меню
Банер
Банер
Банер
https://pp.vk.me/c624017/v624017714/3bd02/fE2g6uxlrSs.jpg
Банер
https://pp.vk.me/c629502/v629502714/17de5/cNx_Cltdxg4.jpg
Районна газета

ДОКУМЕНТАЦІЯ АРХІВНОГО ВІДДІЛУ

Відомості про документи ліквідованих установ, переданих до архівного відділу Печенізької райдержадміністрації станом на 01.01.2017 р.

План розвитку архівної справи на 2017 рік

Номенклатура справ архівного відділу Печенізької районної державної адміністрації на 2017 рік

Паспорт архівного відділу Печенізької райдержадміністрації на 01 січня 2017 року

 

 

ПОЛОЖЕННЯ про архівний відділ Печенізької районної державної  адміністрації

Документи ліквідованих установ, передані до архівного відділу Печенізької районної державної адміністрації Харківської області станом на 01.01.2013р.

План розвитку архівної справи на 2013 рік

Номенклатура справ архівного відділу Печенізької районної державної адміністрації на 2013 рік

Паспорт архівного відділу Печенізької районної державної адміністрації Харківської області на 01 січня 2013 року


СТАНДАРТ

надання адміністративної послуги архівним відділом Печенізької районної державної адміністрації щодо видачі: архівних копій та витягів з рішень виконавчих комітетів селищної та сільських рад, архівних копій та витягів документів , що відносяться до Національного архівного фонду України і знаходяться на зберіганні в архівному відділі; архівних довідок.

 

 

1. Реквізити державного органу (структурного підрозділу), що здійснює послугу

 

Архівний відділ Печенізької районної державної адміністрації, смт. Печеніги, вул. 1-го Травня, буд. 7, телефон 6-12-78.

2. Перелік категорій одержувачів, у тому числі вразливих верств населення

Юридичні та фізичні особи.

3.          Перелік документів, необхідних для надання адміністративної послуги

Заява на ім'я начальника архівного відділу в якій визначена мета запиту про надання архівної довідки, паспорт, копія трудової книжки замовника.

 

4. Склад і послідовність дій одержувача та адміністративного органу, опис етапів надання послуги

 

Дії одержувача:

-        подача заяви начальнику архівного відділу;

 

Дії адміністративного органу:

-   прийняття начальником архівного відділу заяви від одержувача;

-   реєстрація заяви у день її надходження;

-   виконання архівним відділом запиту та надання довідки, копії документа або витягу;

-   видача начальником архівного відділу архівної довідки, копії документа або витягу одер­жувачу після пред'явлення документу, що засвідчують особу або його законному представнику в разі пред'явлення     документів, що підтверджують представництво.

 

5.Вимоги до строку надання адміністративної послуги, а також до строків здійснення
дій, прийняття рішень у процесі надання

 

Згідно ст. 20 Закону України «Про звернення громадян» від 02 жовтня 1996 р., звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.

Цей термін розповсюджується також на розгляд звернень, юридичних осіб.

 

6. Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Забороняється вимагати документи не зазначені у стандарті. Звернення особи за адміністративною послугою, що не стосується його особисто.

При невірному оформленні документів одержувачу надаються роз'яснення   щодо усунення недоліків.

 

7. Опис результату, який повинен отримати одержувач

Одержання архівних копій та витягів з рішень виконавчих комітетів селищної та сільських рад; архівних копій документів, що відносяться до Національного архівного фонду України і знаходяться на зберіганні в архівному відділі; архівних довідок завірених підписом начальника архівного відділу та печаткою канцелярії Печенізької районної державної адміністрації.

 

8.Інформація про платність або безоплатність надання адміністративної послуги та розмір плати за її надання, якщо плата передбачена

 

Безоплатно.

 

9. Вимоги   до   посадових   осіб,   які   безпосередньо   забезпечують   надання адміністративної послуги, включаючи вимоги до їх кваліфікації

 

Спеціаліст архівного відділу з вищою освітою. Стаж роботи на державній службі не менше 3 років, або за фахом в інших сферах не менше 5 років, вільне володіння державною мовою, володіння комп'ютером на рівні користувача.

 

10.Вимоги до місця надання адміністративної послуги з урахуванням його транспортної і пішохідної доступності

Прийом заяв та видача довідок здійснюється у приміщенні архівного відділу.

 

11. Режим роботи адміністративного органу, порядок прийому одержувачів, у тому числі можливість одержання бланків запитів про надання адміністративної послуги та їх реєстрації тощо

Прийом та видача документів здійснюється у понеділок, середу, четвер з 8 00 до 12 00

окрім суботи та неділі.

 

12. Черговість надання адміністративної послуги (здійснення дій та прийняття рішень) у випадку перевищення попиту на адміністративну послугу над можливістю її надання без очікування, у тому числі терміни й умови очікування надання адміністративної послуги

 

Послуга надається по мірі надходження заяв та відповідних документів у терміни, визначені законодавством. Поза чергою інвалідам ВВВ, ветеранам видаються протягом 5 днів. За бажанням одержувача можуть надсилатися поштою простим листом.

 

13.Вимоги до інформаційного забезпечення одержувача при зверненні за
одержанням та у ході надання адміністративної послуги

 

Роз'яснення-начальником архівного відділу інформації стосовно звернення.

 

14.Особливості надання адміністративної послуги особам похилого віку
та інвалідам тощо

 

В першочерговому порядку здійснюється прийом заяв Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної Війни.

 

15.     Порядок подачі, реєстрації і розгляду скарг на недотримання стандарту

 

Скарга на дії чи рішення органу державної влади, органу місцевого самоврядування, установи, організації, об'єднання громадян, підприємства, засобів масової інформації, посадової особи подається у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі ( керуючому справами виконкому ), що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі відсутності такого органу або незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням - безпосередньо до суду.

Громадянин може подати скаргу особисто або через уповноважену на це іншу особу. Скарга в інтересах неповнолітніх і недієздатних осіб подається їх законними представниками.

Скарга в інтересах громадянина за його уповноваженням, оформленим у встановленому законом порядку, може бути подана іншою особою, трудовим колективом або організацією, яка здійснює правозахисну діяльність.

 

16. Порядок виправлення можливих недоліків наданої, адміністративної послуги з відшкодування збитків одержувачу

 

У разі допущення технічної помилки при оформленні документу здійснюється його нова видача.

 

17. інше

  1. Закон України «Про звернення громадян».
  2. Довідник типових професійно-кваліфікаційних характеристик посад державних службовців зі змінами та доповненнями згідно Наказу Головного управління державної служби України від 01.11.2006 р. № 363.

3.Закон України «Про Національний архівний фонд і архівні установи».