Перший заступник голови Печенізької районної державної адміністрації провів виїзний прийом громадян

12 грудня 2017 перший заступник голови Печенізької районної державної адміністрації Михайло Анатолійович Никитченко провів виїзний... Детальніше

Служба у справах дітей інформує

Цього року  в нашому районі з 4 по  8 грудня, відповідно до Розпорядження Печенізької районної державної адміністрації від 31 жов... Детальніше

Головне меню
Банер
Банер
Банер
https://pp.vk.me/c624017/v624017714/3bd02/fE2g6uxlrSs.jpg
Банер
https://pp.vk.me/c629502/v629502714/17de5/cNx_Cltdxg4.jpg
Районна газета

drv_21_03_2013

Основним завданням відділу ведення Державного реєстру є:

 

1.  ведення персоніфікованого обліку виборців району;

 

2. складання списків виборців для виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, депутатів місцевих рад, сільських, селищних, міських голів, для всеукраїнського та місцевих референдумів.

ст. 2 ЗУ “Про Державний реєстр виборців”

 

ГРОМАДЯНИ НЕСУТЬ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ:

-       за умисне подання до органу ведення Державного реєстру наперед недостовірних відомостей або відомостей з метою кратного включення до реєстру;

-       за несанкціонований доступ до Державного реєстру;

-       за несанкціоноване копіювання, розповсюдження та використання отриманої політичною партією копій бази даних реєстру чи її частини для цілей, не передбачених Законом.

(Карається штрафом від п’ятдесяти до двухсот неоподаткованих мінінумів доходів громадян)

ст. 158 п.9 Кримінальний Кодекс України

 

ГРАФІК ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН

 

начальником відділу ведення Державного реєстру виборців апарату

Печенізької районної державної адміністрації у 2012 році

 

п/п

Дні

Години

прийому

Місце

проведення

1.

1 вівторок місяця

з 8-00 до 12-00

ліцей ім. Г.Семирадського,

к-та 26

2.

3 вівторок місяця

з 13-00 до 17-00

ліцей ім. Г.Семирадського,

к-та 26

 

Примітка: особистий прийом громадян, поза робочий час, здійснюється

по мірі  необхідності.

 

 

 

Шановні виборці Печенізького району !

Відділ ведення Державного реєстру виборців апарату районної державної адміністрації звертається до Вас прийти до відділу та перевірити свої персональні дані, які  внесені до Державного реєстру виборців.
При собі мати документ (паспорт), що посвідчує громадянство України.

Відділ знаходиться за адресою:

смт. Печеніги, вул. Незалежності, 48, к-та 26, (ліцей ім. Г.Семирадського)

тел. для довідок: 6-15-11

У першу чергу, запрошуємо громадян, яким протягом терміну з дати  виборів від 28 жовтня 2012 року:


- виповнилося 18 років;
- які мали зміни Прізвища, Імені, По батькові або місця реєстрації;
- які не знайшли себе у списках минулих виборів.

 


 

Стандарт

надання адміністративної послуги щодо включення до Державного реєстру виборців осіб, які проживають на території України

 

Назва послуги -

Включення до Державного реєстру виборців осіб, які проживають на території України

Відповідальний підрозділ РДА -

Відділ ведення Державного реєстру виборців апарату райдержадміністрації

Нормативно-правові акти, що

стосуються  надання

адміністративної послуги -

Закон України „Про Державний реєстр виборців”

 

Зміст стандарту

Вимога до послуги

1.

Перелік категорій одержувачів, у тому числі вразливих верств населення

особи, які мають право голосу і проживають у Печенізькому районі

2.

Перелік документів, необхідних для надання адміністративних послуг

паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України

3.

Склад і послідовність дій одержувача та адміністративного  органу, опис етапів надання послуги

особисте звернення одержувача; заповнення бланку заяви; перевірка відомостей про виборця; наказ про внесення запису до Реєстру; надіслання довідки виборцю (у разі відмови - повідомлення)

4.

Вимоги до строку надання адміністративної послуги,

а також до строків здійснення дій, прийняття рішень у процесі надання

протягом доби;

у разі здійснення перевірки відомостей про виборця – до п'яти робочих днів

5.

Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

якщо встановлено, що така особа не має права голосу;  виявлено невідповідність у змісті відомостей, зазначених у заяві та наданих відповідними органом, закладом, установою чи організацією;

особа вже включена до Реєстру

6.

Опис результату, який повинен отримати одержувач

включення до Державного реєстру виборців, що підтверджується відповідною довідкою

7.

Інформація про платність або безоплатність надання адміністративної послуги та розмір плати за її надання, якщо плата передбачена

безкоштовно

8.

Вимоги до посадових осіб, які безпосередньо забезпечують надання адміністративної послуги, включаючи вимоги до їх кваліфікації

встановлені чинним законодавством України;

повинні мати доступ до бази даних Реєстру

9.

Вимоги до місця надання адміністративної послуги з урахуванням його транспортної і пішохідної доступності

приміщення відділу ведення Державного реєстру виборців апарату райдержадміністрації: Харківська область, с-ще Печеніги, вул. Леніна, 48, кабінет 26

10.

Режим роботи адміністративного органу, порядок прийому одержувачів, у тому числі можливість одержання бланків запитів про надання адміністративної послуги та їх реєстрації тощо

щоденно в робочі дні з 8.00 до 12.00, з 13.00 до 17.15,

у п’ятницю — з 8.00 до 12.00, з 13.00 до 16.00;

бланки одержують, заповнюють у приміщенні відділу

11.

Черговість надання адміністративної послуги (здійснення дій та прийняття рішень) у випадку перевищення попиту на адміністративну послугу над можливістю її надання без очікування, у тому числі терміни й умови очікування надання адміністративної послуги

 

в порядку живої черги

12.

Вимоги до інформаційного забезпечення одержувача при зверненні за одержанням та у ході надання адміністративної послуги

інформацію про послугу надають працівники відділу у його приміщенні, довідка (повідомлення) одержувачу надсилається поштою

13.

Особливості надання адміністративної послуги особам похилого віку та інвалідам  тощо

особа, яка постійно нездатна пересуватися самостійно, може письмово уповноважити на звернення іншу особу

 

14.

Порядок подачі, реєстрації і розгляду скарг на недотримання стандарту

в порядку, встановленому ст. ст. 31, 32 ЗУ «Про Державний реєстр виборців»

15.

Порядок виправлення можливих недоліків наданої адміністративної послуги і відшкодування збитків одержувачу

повторне звернення;

спеціальний порядок відшкодування збитків чинним законодавством не передбачений

 

Стандарт

надання адміністративної послуги

щодо внесення змін до виборчих адрес виборців

 

Назва послуги -

Внесення змін до виборчої адреси виборця

Відповідальний підрозділ РДА -

Відділ ведення Державного реєстру виборців апарату райдержадміністрації

Нормативно-правові акти, що

стосуються  надання

адміністративної послуги -

Закон України „Про Державний реєстр виборців”

 

Зміст стандарту

Вимога до послуги

1.

Перелік категорій одержувачів, у тому числі вразливих верств населення

особи, які мають право голосу

2.

Перелік документів, необхідних для надання адміністративної послуги

паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України; документи (належно засвідчені копії документів), що підтверджують зміну виборчої адреси виборця

3.

Склад і послідовність дій одержувача та адміністративного  органу, опис етапів надання послуги

особисте звернення; заповнення бланку заяви; перевірка відомостей про виборця (можлива); наказ про внесення до Реєстру зміни щодо виборчої адреси; надіслання виборцю повідомлення і нової довідки про включення до Реєстру

4.

Вимоги до строку надання адміністративної послуги,

а також до строків здійснення дій, прийняття рішень у процесі надання

протягом доби;

у разі здійснення перевірки відомостей про виборця – до п'яти робочих днів

5.

Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

особа не включена до Реєстру;  виявлено невідповідність у змісті відомостей, зазначених у заяві; заяву про зміну виборчої адреси визнано необґрунтованою; до Реєстру вже внесені відповідні зміни

6.

Опис результату, який повинен отримати одержувач

виборець отримує повідомлення про внесення змін і нову довідку про включення до Реєстру

7.

Інформація про платність або безоплатність надання адміністративної послуги та розмір плати за її надання, якщо плата передбачена

 

безкоштовно

8.

Вимоги   до   посадових   осіб, які   безпосередньо   забезпечують   надання адміністративної послуги, включаючи вимоги до їх кваліфікації

встановлені чинним законодавством України;

повинні мати доступ до бази даних Реєстру

9.

Вимоги до місця надання адміністративної послуги з урахуванням його транспортної і пішохідної доступності

 

приміщення відділу ведення Державного реєстру виборців апарату райдержадміністрації: Харківська область, с-ще Печеніги, вул. Леніна, 48, кабінет 26

10.

Режим роботи адміністративного органу, порядок прийому одержувачів, у тому числі можливість одержання бланків запитів про надання адміністративної послуги та їх реєстрації тощо

щоденно в робочі дні з 8.00 до 12.00, з 13.00 до 17.15,

у п’ятницю — з 8.00 до 12.00, з 13.00 до 16.00;

бланки одержують, заповнюють у приміщенні відділу

11.

Черговість надання адміністративної послуги (здійснення дій та прийняття рішень) у випадку перевищення попиту на адміністративну послугу над можливістю її надання без очікування, у тому числі терміни й умови очікування надання адміністративної послуги

 

в порядку живої черги

12.

Вимоги до інформаційного забезпечення одержувача при зверненні за одержанням та у ході надання адміністративної послуги

інформацію про послугу надають працівники відділу у його приміщенні,

довідка (повідомлення) одержувачу надсилається поштою

13.

Особливості надання адміністративної послуги особам похилого віку та інвалідам,  тощо

особа, яка постійно нездатна пересуватися самостійно, може письмово уповноважити на звернення іншу особу

14.

Порядок подачі, реєстрації і розгляду скарг на недотримання стандарту

в порядку, встановленому ст. ст. 31, 32 ЗУ «Про Державний реєстр виборців»

15.

Порядок виправлення можливих недоліків наданої, адміністративної послуги з відшкодування збитків одержувачу

повторне звернення;

спеціальний порядок відшкодування збитків чинним законодавством не передбачений

 

Стандарт

надання адміністративної послуги щодо внесення змін

до ідентифікаційних персональних даних виборців

Назва послуги -

Внесення змін до ідентифікаційних персональних даних виборців

Відповідальний підрозділ РДА -

Відділ ведення Державного реєстру виборців апарату райдержадміністрації

Нормативно-правові акти, що

стосуються  надання

адміністративної послуги -

Закон України „Про Державний реєстр виборців”

 

Зміст стандарту

Вимога до послуги

1.

Перелік категорій одержувачів, в тому числі вразливих верств населення

особи, які мають право голосу

2.

Перелік документів, необхідних для надання адміністративних послуг

паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України

3.

Склад і послідовність дій одержувача та адміністративного  органу, опис етапів надання послуги

особисте звернення; заповнення бланку заяви; перевірка відомостей про виборця (можлива); наказ про внесення до Реєстру змін; надіслання виборцю повідомлення і нової довідки про включення до Реєстру

4.

Вимоги до строку надання адміністративної послуги,

а також до строків здійснення
дій, прийняття рішень у процесі надання

 

протягом доби;

у разі здійснення перевірки відомостей про виборця – до п'яти робочих днів

5.

Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

особа, не включена до Реєстру;  виявлено невідповідність у змісті відомостей, зазначених у заяві та наданих відповідними органом, закладом, установою чи організацією; до Реєстру вже внесені відповідні зміни

6.

Опис результату, який повинен отримати одержувач

виборець отримує повідомлення про внесення змін і нову довідку про включення до Реєстру

7.

Інформація про платність або безоплатність надання адміністративної послуги та розмір плати за її надання, якщо плата передбачена

 

безкоштовно

8.

Вимоги   до   посадових   осіб,   які   безпосередньо   забезпечують   надання адміністративної послуги, включаючи вимоги до їх кваліфікації

встановлені чинним законодавством України;

повинні мати доступ до бази даних Реєстру

9.

Вимоги до місця надання адміністративної послуги з урахуванням його транспортної і пішохідної доступності

приміщення відділу ведення Державного реєстру виборців апарату райдержадміністрації: Харківська область, с-ще Печеніги, вул. Леніна, 48, кабінет 26

10.

Режим роботи адміністративного органу, порядок прийому одержувачів, у тому числі можливість одержання бланків запитів про надання адміністративної послуги та їх реєстрації тощо

щоденно в робочі дні з 8.00 до 12.00, з 13.00 до 17.15,

у п’ятницю — з 8.00 до 12.00, з 13.00 до 16.00;

бланки одержують, заповнюють у приміщенні відділу

11.

Черговість надання адміністративної послуги (здійснення дій та прийняття рішень) у випадку перевищення попиту на адміністративну послугу над можливістю її надання без очікування, у тому числі терміни й умови очікування надання адміністративної послуги

 

в порядку живої черги

12.

Вимоги до інформаційного забезпечення одержувача при зверненні за одержанням та у ході надання адміністративної послуги

інформацію про послугу надають працівники відділу у його приміщенні, довідка (повідомлення) одержувачу надсилається поштою

13.

Особливості надання адміністративної послуги особам похилого віку та інвалідам,  тощо

особа, яка постійно нездатна пересуватися самостійно, може письмово уповноважити на звернення іншу особу

14.

Порядок подачі, реєстрації і розгляду скарг на недотримання стандарту

в порядку, встановленому ст. ст. 31, 32 ЗУ «Про Державний реєстр виборців»

15.

Порядок виправлення можливих недоліків наданої, адміністративної послуги з відшкодування збитків одержувачу

повторне звернення;

спеціальний порядок відшкодування збитків чинним законодавством не передбачений