Перший заступник голови Печенізької районної державної адміністрації провів виїзний прийом громадян

12 грудня 2017 перший заступник голови Печенізької районної державної адміністрації Михайло Анатолійович Никитченко провів виїзний... Детальніше

Служба у справах дітей інформує

Цього року  в нашому районі з 4 по  8 грудня, відповідно до Розпорядження Печенізької районної державної адміністрації від 31 жов... Детальніше

Головне меню
Банер
Банер
Банер
https://pp.vk.me/c624017/v624017714/3bd02/fE2g6uxlrSs.jpg
Банер
https://pp.vk.me/c629502/v629502714/17de5/cNx_Cltdxg4.jpg
Районна газета

Архівний відділ

Печенізької районної державної адміністрації

Харківської області

 

Архівний відділ Печенізької районної державної адміністрації Харківської області розташований за адресою: вул. 1-го Травня,7 с-ще Печеніги Харківської області.

Прийомні дні: понеділок, середа, п’ятниця з 9-00 до 12-00

 

Перелік категорій одержувачів, у тому числі вразливих верств населення

Юридичні та фізичні особи.

Перелік документів, необхідних для надання адміністративної послуги

Заява на ім'я начальника архівного відділу в якій визначена мета запиту про надання архівної довідки, паспорт, копія трудової книжки замовника.

 

Склад і послідовність дій одержувача та адміністративного органу, опис етапів надання послуги

Дії одержувача:

-     подача заяви начальнику архівного відділу;

 

Дії адміністративного органу:

-  прийняття начальником архівного відділу заяви від одержувача;

-  реєстрація заяви у день її надходження;

-  виконання архівним відділом запиту та надання довідки, копії документа або витягу;

-  видача начальником архівного відділу архівної довідки, копії документа або витягу одер­жувачу після пред'явлення документу, що засвідчують особу або його законному представнику в разі пред'явлення     документів, що підтверджують представництво.

-  Вимоги до строку надання адміністративної послуги, а також до строків здійснення дій, прийняття рішень у процесі надання

Згідно ст. 20 Закону України «Про звернення громадян» від 02 жовтня 1996 р., звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.

Цей термін розповсюджується також на розгляд звернень, юридичних осіб.

Вимоги до місця надання адміністративної послуги з урахуванням його транспортної і пішохідної доступності

Прийом заяв та видача довідок здійснюється у приміщенні архівного відділу.