Перший заступник голови Печенізької районної державної адміністрації провів виїзний прийом громадян

12 грудня 2017 перший заступник голови Печенізької районної державної адміністрації Михайло Анатолійович Никитченко провів виїзний... Детальніше

Служба у справах дітей інформує

Цього року  в нашому районі з 4 по  8 грудня, відповідно до Розпорядження Печенізької районної державної адміністрації від 31 жов... Детальніше

Головне меню
Банер
Банер
Банер
https://pp.vk.me/c624017/v624017714/3bd02/fE2g6uxlrSs.jpg
Банер
https://pp.vk.me/c629502/v629502714/17de5/cNx_Cltdxg4.jpg
Районна газета

Печенізька селищна рада Печенізького району Харківської області повідомляє про оприлюднення проекту регуляторного акта "Про внесення змін до Правил розміщення зовнішньої реклами на території населених пунктів Печенізької селищної ради, затверджених XXXX сесією селищної ради V скликання від 30.01.2009 року" з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об'єднань.

Стислий зміст проекту: даний регуляторний акт встановлює тарифи за право тимчасового користування місцями, які перебувають у комунальній власності Печенізької територіальної громади для розміщення зовнішньої реклами.

Зауваження та пропозиції до проекту рішення Печенізької селищної ради "Про внесення змін до Правил розміщення зовнішньої реклами на території населених пунктів Печенізької селищної ради, затверджених XXXX сесією селищної ради V скликання від 30.01.2009 року " приймаються в письмовому або електронному вигляді протягом одного календарного місяця з дня його оприлюднення за адресою: 62801, пров.Б.Хмельницького, 2 «а», смт.Печеніги, Печенізького району, тел.6-13-85, 6-12-70), на електронний  адрес виконкому селищної ради  pechenegi-possovet@yandex.ru в мережі Інтернет.


ПРОЕКТ

 

 

УКРАЇНА

ХАРКІВСЬКА ОБЛАСТЬ

ПЕЧЕНІЗЬКИЙ РАЙОН

ПЕЧЕНІЗЬКА СЕЛИЩНА РАДА

 

РІШЕННЯ

Про внесення змін до Правил розміщення

зовнішньої реклами на території населених

пунктів Печенізької селищної ради, затверджених

XXXX сесією селищної ради V скликання від 30.01.2009 року

 

Відповідно ст.16 Закону України „Про рекламу”, постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 № 2067 «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами», керуючись ст..ст. 25, 26, 59 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” з метою удосконалення порядку розміщення зовнішньої реклами на території населених пунктів Печенізької селищної ради, селищна рада,

 

ВИРІШИЛА:

1. Внести зміни до Правил розміщення зовнішньої реклами на території населених пунктів Печенізької селищної ради та викласти їх в новій редакції (Додаток № 1).

2.  Затвердити  форму Договору про надання в користування місць, які перебувають у комунальній власності, для розташування спеціальних  конструкцій (Додаток № 2).

Контроль за виконанням даного рішення покласти на  спеціаліста І категорії Печенізької селищної ради Демченко І.В.

 

Голова виконавчого комітету

Печенізької селищної ради                                                                         В.СТАРІКОВА

 


Аналіз регуляторного впливу

до проекту рішення Печенізької селищної ради

„Про внесення змін до Правил розміщення  зовнішньої реклами на

території населених пунктів Печенізької селищної ради, затверджених

XXXX сесією селищної ради V скликання від 30.01.2009 року”

 

Цей аналіз регуляторного впливу (надалі - Аналіз) розроблений на виконання та з дотриманням вимог Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" та Методики проведення аналізу впливу регуляторного акту, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 р. № 308 та визначає правові та організаційні засади реалізації проекту рішення Печенізької селищної ради "Про внесення змін до Правил розміщення зовнішньої реклами на території населених пунктів Печенізької селищної ради, затверджених XXXX сесією селищної ради V скликання від 30.01.2009 року ", як регуляторного акту.

 

1. Опис проблеми, яку планується врегулювати шляхом прийняття рішення

На сьогоднішній день на території населених пунктів Печенізької селищної ради не в повному об’ємі врегульовано питання розміщення зовнішньої реклами, прозорості проходження процедури отримання дозволу суб'єктами господарювання. Дану проблему має вирішити прийняття рішення Печенізькою селищною радою "Про внесення змін до Правил розміщення зовнішньої реклами на території населених пунктів Печенізької селищної ради, затверджених XXXX сесією селищної ради V скликання від 30.01.2009 року ", як регуляторного акту.

Прийняття рішення, яке досконально регламентує порядок отримання дозволів на розміщення зовнішньої реклами, з урахуванням актів чинного законодавства в галузі зовнішньої реклами надасть можливості щодо виключення ситуацій, пов'язаних з виникненням заборгованості перед бюджетом, прозорості нарахування та отримання плати за право тимчасового розміщення об`єктів зовнішньої реклами,  з можливими корупційними діями, неофіційними витратами розповсюджувачів зовнішньої реклами та створить прозору систему прийняття рішень виконавчим комітетом Печенізької селищної ради про надання або відмову у наданні дозволів на розміщення зовнішньої реклами. Крім того, прийняття зазначеного акту додатково забезпечить можливість оскарження незаконних дій з боку осіб, уповноважених на вчинення відповідних власних повноважень та суб`єктів господарювання.

 

Визначення цілей (мети) правового регулювання

 

Метою прийняття рішення Печенізької селищної ради ""Про внесення змін до Правил розміщення зовнішньої реклами на території населених пунктів Печенізької селищної ради, затверджених XXXX сесією селищної ради V скликання від 30.01.2009 року ", як регуляторного акту є:

1) дотримання чинного законодавства України на території населених пунктів Печенізької селищної ради в галузі зовнішньої реклами;

2) створення єдиної цілісної впорядкованої структурованої та прозорої системи в галузі розміщення зовнішньої реклами на території населених пунктів Печенізької селищної ради;

3) створення сучасного правового простору, який буде відповідати потребам рекламного бізнесу та сприяти розвитку цього сектору ринку на території населених пунктів Печенізької селищної ради;

4) врегулювання питань, пов'язаних з:

а) організацією взаємодії між розповсюджувачами зовнішньої реклами, органами місцевого самоврядування та державними органами;

б) встановленням порядку та умов надання, внесення змін, погодження та скасування дозволів на розміщення зовнішньої реклами;

в) встановленням архітектурних, містобудівних та інших вимог щодо розміщення спеціальних конструкцій на території населених пунктів Печенізької селищної ради;

г) створенням системи контролю за дотриманням порядку розміщення зовнішньої реклами;

ґ) визначенням підстав та порядку визначення розмірів плати за надання у користування місць розташування спеціальних конструкцій, які перебувають у комунальній власності;

д) визначенням порядку надання місць, які перебувають у комунальній власності, для розташування спеціальних конструкцій;

е) встановленням порядку та підстав демонтажу спеціальних конструкцій, розташованих на території населених пунктів Печенізької селищної ради на місцях, які перебувають у комунальній власності.

 

3. Обґрунтування переваг обраного виду правового регулювання

1. Залишити ситуацію без змін. Відсутність прозорості механізму розміщення зовнішньої реклами, плати за тимчасове користування місцями розташування спеціальних рекламних конструкцій, порядку демонтажу, обліку та зберігання спеціальних конструкцій, встановлених в місцях, що знаходяться в комунальній власності територіальної громади смт.Печеніги, с.П’ятницьке, с.Кицівка, с.Новокомсомольське призведе до посилення проблеми розвитку підприємництва, зробить процедуру отримання дозволу непрозорою і призведе до ускладнення контролю з боку органу місцевого самоврядування.

2. Заборона розміщення зовнішньої реклами. Наслідками стане зниження надходжень до селищного бюджету, ймовірність установки рекламних конструкцій з порушеннями з боку суб'єктів господарювання, що призведе до погіршення зовнішнього вигляду сіл та селища ради, посилення існуючої ситуації.

3.Прийняття запропонованого регуляторного акта дасть можливість вирішення актуальних проблем, пов'язаних з рекламними конструкціями, сприяння розвитку підприємництва.

 

4. Опис механізмів та заходів, що пропонуються для вирішення проблеми

З метою вирішення вищезазначеної проблеми, заява заявника із запропонованими місцями розміщення спеціальних конструкцій, виноситься на розгляд комісії виконавчого комітету Печенізької селищної ради Склад комісії затверджується рішенням виконкому. На засіданні комісії розглядається питання про доцільність розміщення даної конструкції, конструктивне рішення рекламної конструкції, висвітлення його, а так само протипожежні і автодорожні норми. Якщо на одне і теж місце надходить кілька заяв, то комісія виносить рішення про надання пріоритету тому чи іншому заявнику на розташування спеціальних конструкцій.

Після підготовки і підписання дозволу на установку спеціальної конструкції та узгодженої із зацікавленими службами заявником в установленому законом порядку рішенням виконкому затверджується місце розміщення спеціальної конструкції. Заявник укладає договір на тимчасове користування місцем розміщення спеціальної конструкції в управлінні власності і встановлює конструкцію.

5. Обґрунтування можливостей досягнення мети у разі прийняття рішення

Можливість досягнення визначених цілей можлива за умови чіткого виконання положень запропонованого регуляторного акта суб'єктами підприємницької діяльності, посадовими особами органу місцевого самоврядування та дозвільними органами.

6. Визначення очікуваних результатів прийняття рішення

Регулювання впливає на кожну з трьох базових сфер: інтереси громадян, інтереси суб'єктів господарювання, інтереси органу місцевого самоврядування.
Таким чином, за результатами прийняття зазначеного рішення буде забезпечено:

Особи

Можливі вигоди

Можливі витрати

Громадяни та суб’єкти господарювання

1. Досягнення цілей передбачених п.  2 цього аналізу.

2. Виключення ситуацій, пов’язаних з можливими корупційними діями, неофіційними витратами розповсюджувачів зовнішньої реклами.

3. Створення прозорої системи прийняття рішень виконавчого комітету Печенізької селищної ради про надання або відмову у наданні дозволів на розміщення зовнішньої реклами.

4. Додаткове забезпечення можливості оскарження незаконних дій з боку осіб, уповноважених на вчинення відповідних власних повноважень.

1. Витрати на прийняття рішення відсутні.

2. Витрати, пов’язані з його впровадженням не можуть бути прогнозованими, оскільки прямо залежать від практичної ситуації – розміщення зовнішньої реклами

Орган місцевого самоврядування

1. Досягнення цілей передбачених п.  2 цього аналізу.

2. Виконання обов’язків, покладених на органи місцевого самоврядування у зв’язку з прийняттям Закону України “Про рекламу” та постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.03 р. № 2067.

3. Виключення ситуацій, пов’язаних з виникненням  заборгованості перед бюджетом, прозорості нарахування та отримання плати за право тимчасового розміщення об`єктів зовнішньої реклами, з можливими корупційними діями, неофіційними витратами розповсюджувачів зовнішньої реклами.

4. Створення прозорої системи прийняття рішень виконавчого комітету Печенізької селищної ради про надання або відмову у наданні дозволів на розміщення зовнішньої реклами.

5. Додаткове забезпечення можливості оскарження незаконних дій з боку осіб, уповноважених на вчинення відповідних власних повноважень та суб`єктів господарювання.

1.Витрати, пов’язані з прийняттям регуляторного акту (рішення).

2.Витрати, пов’язані з впровадженням та контролем за дотриманням вимог регуляторного акту.

7. Обґрунтування строку дії рішення

Термін дії даного регуляторного акта необмежений. Регуляторний акт може бути переглянутий при внесенні змін до чинних законодавчих актів України, що регулюють Правила розміщення реклами.

8. Визначення показників результативності рішення

До показників даного регуляторного акту можна віднести:

кількість суб'єктів господарювання, які уклали договори на розміщення реклами;

сума, що надійшла до селищного бюджету від сплати за тимчасове користування місцем розміщення спеціальних конструкцій;

кількість, встановлених рекламних конструкцій.

9. Визначення заходів відстеження результативності рішення

Для даного проекту буде проведено базове відстеження результативності дії регуляторного акта .

Через рік після прийняття рішення буде проведено повторне відстеження результативності регуляторного акта.

Періодичне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися один раз на три роки після проведення повторного відстеження.

На підставі аналізу звіту про відстеження результативності даного регуляторного акта буде прийматися рішення про скасування, про необхідність залишити даний акт без змін або про його перегляд.

Відстеження результативності проводиться розробником регуляторного акта із залученням суб'єктів господарювання та громадськості, використовуючи дані моніторингу.

 

Печенізький селищний голова                                                                   В.СТАРІКОВА